رضا زاده مدال هایم تقدیم موزه رضوی
قهرمان وزنه برداری کشورمان گفتَ: با توجه به این که افشارزاده در گذشته توانایی ولیاقت خود را اثبات کرده است، مطمئنا در فدراسیون وزنه برداری نیز منشأ خدمات خیر خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین رضا زاده که برای مراسم اعطاء خادمی امام رضا (ع) در مشهد به سر می برد در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب گفت: با توجه به شرایط موجود پرورش وزنه برداران جوان برای المپیک 2008 و بازیهای آسیایی 2010 باید در دستور کار فدراسیون قرار گیرد.

وزنه بردار فوق سنگین کشورمان ادامه داد: این امر نیازمند کار مستمر و برنامه ریزی اصولی است و تداوم آن باعث تکرار افتخارات گذشته وزنه برداری می شود. با اینحال امیدوارم که مسئولین سازمان تربیت بدنی و کمیته ملی المپیک نیز همکاری لازم را با رئیس فدراسیون وزنه برداری انجام دهند زیرا با حمایتهای آنها دستیابی به این اهداف ممکن می شود.

وی با بیان اینکه در نظر دارم نام کشورم را جزء دارندگان سه مدال طلای المپیک ثبت کنم، افزود: در مسابقات المپیک پکن وزنه خواهم زد و پس از آن مسابقات در مورد آینده ورزش حرفه ای خود تصمیم گیری می کنم .

رضا زاده در خصوص افتخار خادمیش در حرم امام رضا( ع) اظهار داشت : بزرگترین افتخار زندگی من خادمی امام رضا(ع) است و خوشحالم که این آرزو برآورده شد. همچنین قصد دارم پس از اتمام دوران ورزش حرفه مدالهایم را تقدیم موزه امام رضا(ع) کنم.

وی در پاسخ به این سئوال که" آیا رسیدن به پست ریاست فدراسیون وزنه برداری در برنامه های آتی شما وجود دارد؟" گفت: اگر پس از پایان دوران حرفه ام سازمان تربیت بدنی صلاح ببیند از این امر استقبال می کنم چرا که من همواره برای خدمت به کشورم آماده ام .

رضا زاده برای مراسم اعطای خادمی امام هشتم به مشهد سفر کرده است و این مراسم پس از نماز مغرب و اعشاء امروز(پنجشنبه) در حرم مطهر رضوی برگزار خواهد شد .
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا